SEDIH BETUL HIDUP NI KAN??

Sakit lutut tak baik- baik, perut kembung, badan rasa sakit, asyik bergantung dengan ubat je, hmmm

Sampai bila nak hadap ni semua? Setiap hari masalah yang sama je, sakit sana sini. Dah guna banyak produk tapi tak juga berkesan. Pastu kena dialisis pulak sebab ubat tahan sakit dah effect buah pinggang… 

Daripada Abu Hurairah RA, bahawa Nabi SAW bersabda: Maksudnya: “Allah tidak menurunkan sesuatu penyakit melainkan diturunkan bersamanya penawar.” [Riwayat al-Bukhari (5678)]

Daripada Anas bin Malik RA, bahawa Nabi SAW bersabda: Maksudnya: “Sesungguhnya Allah ketika menciptakan penyakit, diciptakan juga penawar. Maka, berubatlah kamu.” [Riwayat Ahmad (12596)]

Saya tahu korang mesti sedih, dah banyak duit habis beli produk macam- macam tapi tak juga berkesan kan?

Jangan risau, saya janji penyelesaiannya ada di sini

Mak dengan ayah selalu MENGADU SAKIT KAKI DAN SENDI lebih lebih lagi masa nak ambil wuduk.

Mengeset kaki nak pergi ke tandas Allahu sedih betul …

Macam macam jenis ubat dah cuba dan amal, habis duit beli ubat je lah. Tak ada kesan apa pon.

Sampai bila la nak hadap sakit macam ni kan …

Sehinggalah suatu hari terjumpa dengan Trigonella (Halba), TERUS CUBA dan Alhamdulillah segala sakit yang di alami SEMAKIN HILANG.

APA ITU TRIGONELLA (HALBA) ?

TRIGONELLA diperbuat daripada halba iaitu tumbuhan yang tergolong dalam famili Fabaceae.

Halba juga merupakan makanan sunnah yang dapat memberi 1001 khasiat kepada badan kita.

 

Anda mengalami masalah kesihatan seperti ini ?

SAKIT SENDI DAN LUTUT

KEBAS KEBAS DAN TEGANG URAT SELURUH BADAN

KEMBUNG PERUT DAN ANGIN

LETIH DAN LESU SELURUH BADAN

KERAP SAKIT KEPALA DAN MIGRAINE

PARAS GULA TINGGI DALAM DARAH

INILAH PENYELESAIANNYA

TAK CUKUP?? MARI TENGOK VIDEO INI PULA

TESTIMONI TRIGONELLA

POSTAGE SETIAP HARI

BARANG SAMPAI BARU BAYAR!

TUNGGU APA LAGI???

Minutes
Seconds

HARGA DISKAUN TERHAD KEPADA

30 ORANG SAHAJA PADA HARI INI!!

TRIGONELLA

PAKEJ ALA CARTE
RM 55
  • 30 KAPSUL
  • BOLEH COD (BARANG SAMPAI BARU BAYAR)
  • -
  • -

TRIGONELLA

PAKEJ COMBO
RM150
RM 120
  • 70 KAPSUL
  • EXTRA 15 KAPSUL
  • JIMAT RM30
  • BOLEH COD (BARANG SAMPAI BARU BAYAR)
JIMAT RM30

TRIGONELLA

PAKEJ JIMAT
RM220
RM 165
  • 30 KAPSUL
  • BELI 3 PERCUMA 1 (30 KAPSUL)
  • JIMAT RM55
  • BOLEH COD (BARANG SAMPAI BARU BAYAR)
JIMAT RM55

SOALAN LAZIM

TRIGONELLA diperbuat daripada halba iaitu tumbuhan yang tergolong dalam famili Fabaceae. Ditanam di seluruh dunia sebagai tanaman separa gersang, ia digunakan sebagai kedua-dua herba (daunnya) dan rempah (bijinya). Halba juga sering digunakan untuk memasak kari. Perkataan bahasa Melayu, “halba”, berasal daripada nama bahasa Arab, “Hilbeh” (حلبة). Nama saintifiknya Trigonella foenum-graecum.

Kandungan TRIGONELLA ialah halba dan kapsul halalgel semata mata, tiada campuran herba lain , dadah atau bahan kimia berbahaya

1. Menyingkirkan kolestrol jahat dengan pengambilan konsisten selama 25 hari

2. Detox perut 

3. Menghilangkan lendir tekak

4. Melegakan sakit kepala/migraine

5. Menyembuhkan buasir

6. Membantu menyelesaikan masalah anemia ( kurang darah merah )

7. Sangat serasi dengan masalah sakit urat ,kebas , letih lesu , lemah badan.

8. Sangat membantu membuang angin dalam badan

9. Menghilangkan kembung, sebu dan senak

10. Berfungsi mengeluarkan insulin secara semula jadi untuk membantu mengawal paras gula dalam darah

11. Rawatan topikal yang berkesan utk masalah kulit seperti bisul , luka , ekzema .

12. Mencantikkan kulit jika diambil secara konsisten

Berapa kapsul sehari?

1 kapsul 2 kali sehari. Sekiranya berat badan lebih , boleh ambil 3 kapsul sehari .
2 kapsul pada waktu malam dan 1 kapsul pada waktu pagi.

 

Bolehkah kapsul halba dimakan lebih dr 3 kapsul sehari?

Boleh, sekiranya anda tidak mampu menahan kesakitan. Dimakan 2 kapsul pada waktu pagi dan 2 kapsul pada waktu malam. Kurangkan dos semula apabila sakit mula berkurang.


Bilakah waktu paling sesuai untuk makan kapsul halba?

1 @ 2 biji sebelah malam dan 1 biji sebelah pagi.

 

Sekiranya terlupa makan diwaktu pagi , bolehkah diambil pada waktu petang, kemudian malam.?

Boleh ,tidak ada masalah kerana halba adalah herba makanan biasa , bukan dadah atau chemical bahaya.

 

Bolehkah diambil sekiranya makan ubat hospital?

Boleh,tiada masalah. Makan di waktu berasingan jarak 40 minit atau satu jam..

Halba membantu buah pinggang clearkan sisa toksin yg dtinggalkan oleh ubat hospital. SANGAT BAGUS DAN BERBALOI!

Boleh dimakan seawal umur 12 tahun utk membantu masalah haid sehinggalah umur 100 tahun.

Pengalaman pengguna trigonella halba adalah berbeza mengikut jantina, umur ,rutin pemakanan,gaya hidup , tahap tekanan emosi serta faktor fizikal yang lain. Trigonella atau halba adalah di antara halba yang dijadikan ubatan tertua di di dunia.

All Rights Reserved

COMPANY: GHAZAWAN ENTREPRISE

EMAIL: Ghazawansales@gmail.com

ADDRESS:

1.  RAWANG, SELANGOR

2. PADANG PERAK, MERGONG, ALOR SETAR, KEDAH

3. JALAN TUN MOHD FUAD, TAMAN TUN DR. ISMAIL, KUALA LUMPUR

4. TAMAN BERTAM INDAH, 13200 KEPALA BATAS, PULAU PINANG.

TEL: 014-9970997

PRIVACY POLICY

PENAFIAN : KEBERKESANAN PRODUK INI BERGANTUNG KEPADA CARA PENGGUNAAN YANG BETUL. PRODUK INI BERIKAN KESAN YANG TERBAIK SEKIRANYA PENGGUNA PAKAI SECARA KONSISTEN